آل برای پروژه هایی است که ممکن است نیاز به جابجایی منظم پلت فرم داشته باشید.

برخی از مزایای بالابرهای قیچی این است که به راحتی قابل تنظیم هستند و ایمن، محکم و پایدار هستند.

 

نردبان (ساده ترین جایگزین داربست)

یک انتخاب ساده، شاید بدیهی نیز باشد. اما، این گزینه اغلب فراموش می شود، حتی بسیاری از ما خودمان در خانه نردبان داریم. اگر به یک نردبان بلندتر و قابل تنظیم نسبت به آنچه که در حال حاضر دارید نیاز دارید. می توانید از نردبان های تا شونده استفاده کنید تا بتوانید آن قد اضافی را که نیاز دارید به شما ارائه دهد. این وسیله به عنوان ساده‌ترین جایگزین داربست تلقی میشود.

 

بستر دسترسی

این جایگزین شبیه برج های دسترسی است. سکو مستطیل شکل است، به این معنی که می توانید از سطح صاف بلند برای انجام کار خود استفاده کنید. یک پلت فرم دسترسی مخصوصاً برای کارهای پشت بام عالی است. می توان آن را در کنار ساختمان گسترش داد و دسترسی آسان به تمام جنبه های سقف را فراهم کرد. برای مناطق وسیع، یک سکوی دسترسی گزینه ای راحت تر در مقایسه با برج یا نردبان است، زیرا ثبات را ایجاد می کند.

 

بالابر جمع شونده

بسته به سطح ارتفاعی که می خواهید یا باید به آن برسید، این یک جایگزین داربست عالی است. از هر اصطلاحی که استفاده می کنید، آسانسور جمع شونده، بالابر جمع شونده و اتاقک بالارونده، این وسیله را می توان در داخل یا خارج از خانه استفاده کرد. آنها به شما امکان می دهند به نقاطی برسید که دسترسی به آنها دشوار است و به شما قدرت مانور قوی می دهد.