معماران و نماکاران

آیا به اینکه چطور می توانید سرعت و دقت کارتان را افزایش دهید فکر میکنید؟

آیا تا کنون نام کلایمر به گوشتان رسیده؟

مزایای خرید کلایمر را می دانید؟

با ما همراه باشید

در این مقاله می خواهیم به جزئیات استفاده از کلایمر بپردازیم و نقاط قوت و تاثیر آن بر پروژه را بررسی کنیم.

کلایمر

دستگاه کلایمر یک بالابر برای سطوح بیرونی ساختمان است که مناسب کار هایی مانند نما کاری، مرمت، نظافت و جا به جایی اجسام است.

این دستگاه به طوری مهندسی شده که امنیت حرف اول را میزند، ایمنی کارگران مسئله ای بسیار مهم در صنعت ساختمان است. کلایمر به شما و کارگران اطمینان خاطر می دهد تا بتوانید تمام حواس و دقت خود را روی روند پروژه بزارید.

کلایمر از موتور و گیربکس های وینچی استفاده میکند که به شما قابلیت حرکت با سرعت مناسب در نمای ساختمان را میدهد، از این رو سرعت عملکردتان نسبت به روش های سنتی(داربست) بسیار بیشتر میشود.

هزینه اجرای کلایمر نسبت به داربست یا بالابر های دیگر بسیار به صرفه و معقول است به طوری که امروز ما ناجی نماکاران از شر هزینه های گزاف و اضافی هستیم.

 

حالا از خودتان بپرسید:

مزایای خرید کلایمر چیست؟

        امنیت جانی و مالی بیشتر

        افزایش سرعت انجام کار

        صرفه جویی در هزینه ها

 

همانطور که در این عکس نحوه قرار گیری کلایمر در نما را مشاهده میکنید مشخص است که دسترسی به نمای ساختمان را بسیار راحت و آسان میسازد. نفر روی زمین سوار سبد یا پلتفرم دستگاه می شود و از طریق تابلو برق روی سبد حرکت کلایمر را کنترل می کند.

سبد از طریق سیم بکسل به پایه های نگهدارنده که روی پشت بام نصب شده اند متصل می شود و به کمک موتور و گیربکس ها حرکت در عمود ساختمان را فراهم می کند. قطعات نصب شده رو دستگاه این امکان را می دهد تا دستگاه بدون دستور کاربر حرکت نکند و در غیر این صورت توسط ترمز های اضطراری قفل شود.

 

پس برای افزایش سرعت و امنیت همین حالا جهت خرید کلایمر با ما تماس بگیرید: 09120288289